Только сертифицированные товары. Профессиональная консультация.

Контактный телефон: +38 050 332 44 77

Часы работы: 09:00-18:00 (понедельник-пятница)

Корзина

Відмінності автомобільних та промислових мастил

Чим відрізняються промислові та автомобільні мастила за складом, характеристиками

Особливої різниці між автомобільними та промисловими мастилами немає.

Що стосується консистентного мастила та його застосування, то в його складі та процесі приготування є критичні точки, які необхідно враховувати. Це тип і концентрація загусника, тип мастила, в'язкість та пакет присадок. Густі мастильні матеріали класифікуються за системою Національного інституту мастильних матеріалів (NLGI) та варіюються від 000 до 6. Клас NLGI 2 зазвичай є найпоширенішою специфікацією в автомобільних.

Одна з єдиних відмінностей полягає в тому, що в автопромисловості часто використовується дволітерне позначення для вказівки типу мастила, що використовується. Наприклад, вони можуть бути оцінені як GC або LB. GC рекомендується для обробки осей та підшипників коліс, у той час як LB є галузевим стандартом для змащування шасі, застосовується у кульових, U-подібних шарнірах та інших вузлах обладнання.

Відмінності у вимогах до властивостей

Незалежно від області застосування мастила повинні знижувати тертя та зношування, захищати від корозії, герметизувати підшипники від води та забруднень, не витікати. Однією з основних причин ситуації, коли мастило не справляється, є вибір неправильного типу для конкретного застосування, що призводить до надмірного розм'якшення продукту, його швидкого забруднення і, отже, надмірного зношування. Також серед частих помилок недостатнє чи надмірне нанесення у вузли тертя.

Наприклад, техніка поза дорогами зазвичай працює в суворих умовах впливу багатьох несприятливих факторів, таких як вода, бруд, погані ущільнення, високі навантаження та температури. Тут вибір мастила є ключовим. Вам знадобиться продукт із гарним захистом від утворення іржі, достатньою міцністю плівки та водостійкістю.

Підшипники зазвичай піддаються меншому забрудненню, але часто відчувають великі коливання швидкості та температури. У цьому випадку слід вибирати мастильний склад з чудовою окисною, винятковою механічною стабільністю та хорошими експлуатаційними характеристиками у широкому температурному діапазоні.

Таким чином, складові промислових та автомобільних мастил можуть бути дуже схожими. Але незалежно від того, в якій області використовується мастило, важливо враховувати вимоги виробників машин.

No Comments Yet.