Только сертифицированные товары. Профессиональная консультация.

Контактный телефон: +38 050 332 44 77

Часы работы: 09:00-18:00 (понедельник-пятница)

Корзина

Q?

Якою транспортною компанією надсилаєте товар?

A.

В основному, Нова Пошта.

Q?

Чи можливе відправлення іншою транспортною компанією?

A.

Також можемо відправити через Інтайм або іншими, за домовленістю 😉

Q?

Чи практикується післяплата?

A.

Так, на низку товарів ми надаємо такий вид оплати.

Q?

Які документи необхідні для отримання вантажу?

A.

Для транспортної компанії – посвідчення особи та довіреність для ТК. Для самовивезення – посвідчення особи при покупці «на місці» та доручення отримання для отримання товарів від імені юр. особи (паспорт, довіреність).

Q?

Чи є безготівковий розрахунок?

A.

Так, ми працюємо з ПДВ.

Q?

Як сплатити на картку?

A.

Ви можете оформити замовлення, використовуючи систему оплати на сайті, або через термінал банку на рахунок (номер замовлення, суму та реквізити менеджер люб'язно вам відправить SMS-кою та підкаже як краще зробити оплату).

Q?

Чи можна отримати копії сертифікатів на продукцію?

A.

Безперечно, якщо товар підлягає сертифікації – у нас є на нього сертифікат, і менеджер одразу його надасть на ваше прохання.

Q?

Як здійснюється повернення товару, у яких випадках та у які терміни?

A.

Це передбачено ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» – 14 днів із моменту покупки, якщо товар залишився у первісному вигляді.

Q?

Як внести зміни у замовлення?

A.

Ви можете змінити замовлення або зателефонувавши менеджеру, або у своєму особистому кабінеті на сайті.

Q?

Чи є знижки для постійних клієнтів?

A.

Звичайно:) Ми любимо наших постійних клієнтів і в секретних розсилках сповіщаємо їх про різні бонуси та приємності.

Q?

Документи, що підтверджують угоду, надсилаються разом із товаром?

A.

Не завжди виходить однією посилкою, але всі документи ви можете отримати в день укладання угоди.

Q?

Що робити, якщо є претензії щодо неналежної якості товару?

A.

Висловити їх менеджеру! Якщо товар пошкоджено під час транспортування – НЕ ЗАБИРАЙТЕ товар у транспортній компанії, а негайно зв'яжіться з нами.