Чим відрізняються промислові та автомобільні мастила за складом, характеристиками
Особливої різниці між автомобільними та промисловими мастилами немає.
Що стосується консистентного мастила та його застосування, то в його складі та процесі приготування є критичні точки, які необхідно враховувати. Це тип і концентрація загусника, тип мастила, в'язкість та пакет присадок. Густі мастильні матеріали класифікуються за системою Національного інституту мастильних матеріалів (NLGI) та варіюються від 000 до 6. Клас NLGI 2 зазвичай є найпоширенішою специфікацією в автомобільних.
Одна з єдиних відмінностей полягає в тому, що в автопромисловості часто використовується дволітерне позначення для вказівки типу мастила, що використовується. Наприклад, вони можуть бути оцінені як GC або LB. GC рекомендується для обробки осей та підшипників коліс, у той час як LB є галузевим стандартом для змащування шасі, застосовується у кульових, U-подібних шарнірах та інших вузлах обладнання.
Відмінності у вимогах до властивостей
Незалежно від області застосування мастила повинні знижувати тертя та зношування, захищати від корозії, герметизувати підшипники від води та забруднень, не витікати. Однією з основних причин ситуації, коли мастило не справляється, є вибір неправильного типу для конкретного застосування, що призводить до надмірного розм'якшення продукту, його швидкого забруднення і, отже, надмірного зношування. Також серед частих помилок недостатнє чи надмірне нанесення у вузли тертя.
Наприклад, техніка поза дорогами зазвичай працює в суворих умовах впливу багатьох несприятливих факторів, таких як вода, бруд, погані ущільнення, високі навантаження та температури. Тут вибір мастила є ключовим. Вам знадобиться продукт із гарним захистом від утворення іржі, достатньою міцністю плівки та водостійкістю.
Підшипники зазвичай піддаються меншому забрудненню, але часто відчувають великі коливання швидкості та температури. У цьому випадку слід вибирати мастильний склад з чудовою окисною, винятковою механічною стабільністю та хорошими експлуатаційними характеристиками у широкому температурному діапазоні.
Таким чином, складові промислових та автомобільних мастил можуть бути дуже схожими. Але незалежно від того, в якій області використовується мастило, важливо враховувати вимоги виробників машин.