Только сертифицированные товары. Профессиональная консультация.

Контактный телефон: +38 063 364 07 73

Часы работы: 09:00-18:00 (понедельник-пятница)

Корзина

Мастило для підшипників електродвигуна: скільки, як часто, види

Необхідність заміни підшипників електродвигунів виникає частіше за неправильного обслуговування. Це і некоректний вибір мастила, і його забруднення, і нестача або надлишок. Що можна зробити для мінімізації ризиків?

Більшість електродвигунів оснащені підшипниками кочення, що змащуються. Змащення для підшипників електродвигунів є необхідним, забезпечуючи розділювальну плівку, яка запобігає стирання контактних металевих запчастин, що обертаються, під час контакту.

Проблеми з підшипниками провокують від 50 до 65 відсотків усіх збоїв електромотора, а неправильний розрахунок та підбір мастильного складу, у свою чергу, призводить до непридатності підшипників.

Адекватна частота обслуговування та використання хороших продуктів можуть значно підвищити продуктивність за рахунок забезпечення безперебійної роботи.

Вивчіть причини «мастильних» проблем

  • Непридатна: важливо підбирати адекватний за характеристиками продукт, здатний витримувати певне навантаження та температури.
  • Несумісність з іншими: мастила для підшипників виготовляються з різними загусниками, такими як літій, кальцій або полісечовина. Не всі вони сумісні один з одним, навіть продукти з однаковим типом загусника; тому потрібно використовувати ту саму, або сумісну заміну протягом усього терміну служби підшипника (далі П.).
  • Надлишок: якщо мастильна порожнина переповнена і прикладається великий тиск від мастильного пістолета, надлишок складу може пробиватися між валом та внутрішньою кришкою підшипника та пробиватися всередину двигуна. Також непомірна закладка провокує перегрів та порожні витрати енергії, що виділяється на виштовхування мастила.
  • Нестача: є кілька можливих причин. Перша – це недостатня кількість мастильного складу, що додається під час встановлення. Друга – недоречні, надто довгі інтервали обслуговування. Третя полягає в тому, що швидке витікання може провокувати підвищенням температур, на яке не розраховане мастило.
  • Надто високий тиск у корпусі П.: при надмірному тиску в корпусі посилюється навантаження на деталі, які розраховані на різні діапазони тиску. Майте на увазі, що стандартний ручний мастильний пістолет може створювати тиск понад 1 кг на см2.

Для початку

Перше, що вам потрібно, – це план виконання. Складіть список обладнання, який включає всі одиниці, які ви бажаєте включити до програми.

Перевірте тип всіх П., щоб встановити, чи вони потребують мастила. (Деякі експерти рекомендують не змащувати підшипники із подвійним екраном.)

Виберіть тип мастила, який відповідає параметрам. Пам'ятайте, що після вибору типу та виробника, краще його не міняти.

Розробка системи PM

При прийнятті рішення про систему профілактичного обслуговування існує багато варіантів. Наприклад, можна включити такі показники: дата установки, потужність, розмір рами, мін, тип підшипника та умови навколишнього середовища. Для створення такої системи знадобиться деякий час; але після цього ви обов'язково оціните зручність і вигоду.

Мастило для електродвигуна

Що характерно для якісного продукту:

- Хороша провідність;

- показники NLGI – 2-3, ISO VG у межах 100-150;

- висока точка краплепадіння, мінімум 200 ˚С;

- стійка до розшарування (ASTM D1742 або D6184);

- відмінна стійкість до високотемпературного окиснення;

- збереження робочих характеристик при низьких температурах;

- Захист від зношування.

Визначення циклу оновлення

Існує кілька способів визначення часового циклу. Є кілька калькуляторів, таблиць та діаграм, які можуть стати гарною відправною точкою, яку ви допрацюєте під свої умови.

Показники, які вносяться до більшості калькуляторів: навантаження, час роботи, тип підшипника, температура, довкілля та швидкість. Тут знадобиться створена вами база даних.

Контроль кількості

Контроль кількості мастила — давня проблема для промисловості, і просто дотримуватися рекомендацій виробника обладнання може бути недостатньо для її вирішення. Існує рівняння, яке дозволить вам обчислити кількість:

G = [(.144) x D x B]

Де G = кількість мастила в унціях (1 унція ≈ 28 г), D = діаметр отвору, B = ширина підшипника.

Прорахувавши, скільки змащення потрібно для закладки, переведіть значення в «порції», що дорівнює натисканню мастильного шприца. Вам знадобиться мастильний пістолет, який буде використовуватися, та мірна ємність. Середнім значенням вважається 18 натискань за унцію для більшості ручних знарядь.

Процедура

Мета хорошої програми обслуговування – продовжити термін служби ваших двигунів. Хороший базовий набір процедур має складатися з наступного комплексу:

  1. Переконайтеся, що мастильний пістолет заповнений відповідним мастилом.
  2. Зніміть запобіжний клапан або заглушку.
  3. Змастіть підшипник правильною, розрахованою кількістю. Введіть мастило повільно, щоб звести до мінімуму надмірне наростання тиску в порожнині.
  4. Слідкуйте за мастилом, що виходить з рельєфного порту. Якщо ви вводите багато свіжої, але не витісняється стара і відпрацьована, зупиніться та перевірте, чи не заблокували тверді відкладення канали.
  5. Якщо оновлення вимкнено при відключеному двигуні, увімкніть його, поки температура підшипника не підвищиться до робочої, щоб забезпечити теплове розширення мастильного матеріалу.
  6. Дайте двигуну пропрацювати за цієї температури протягом короткого часу, щоб видалити зайве мастило перед встановленням нижніх запобіжних клапанів.
  7. Якщо введено зайве, перевстановіть зливну пробку та очистіть надлишок з області рельєфного порту.

Купити мастило для підшипників

Хороший вибір недорогих та класних пластичних мастил (в тому числі високотемпературна) є в магазині bestoils.com.ua. Високотемпературне часто беруть саме для виробничих верстатів, для яких характерні великі навантаження та нагрівання.

Купити їх можна з доставкою по Україні (Київ, Одеса, Харків, Львів, Дніпро, та усі маленькі міста) Новою Поштою або Укрпоштою, з оплатою за доставку одержувачем. При замовленні упаковок 5 кг або 6 маленьких тюбиків – доставка за наш рахунок.

No Comments Yet.